mandag den 3. oktober 2011

0-dag (nul-dag)

Dagens frokost, selvforkælelse: Pesto smurt brød, med salat, rejer og avokado..
I dag har jeg fri.

Jeg tager ofte ekstra timer på mit arbejde, når vi ikke kan få enderne til at hænge sammen, det udløser kontanter eller engang i mellem, som i dag, en fridag.
Jeg havde planer om at nu skulle jeg altså have alt mit rod ud af stuen. Det har jeg ikke fået endnu. Brugte en del tid på at få en tid hos hudlægen.

Denne gang er det heldigvis bare nogle modermærker der skal væk af kosmetiske grunde.( Men man ved jo aldrig) Sidste gang var det også bare en prøve af et lille bitte modermærke, der sad på et andet modermærke, som skulle tjekkes. Jeg siger tak for en vågen hudlæge!
Det var nemlig modermærke kræft... Føj for den. Men jeg er helbredt og skal først til tjek igen til foråret!
TAK FOR DET! hvem der så end er derude eller deroppe!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.